Skip to content

A Csörgő nővérek

Mondhatni családi vállalkozás.

„2008-ban kezdtem el médiával foglalkozni az egyik legnagyobb budapesti magazinkiadónál. Amikor a meglévő ügyfeleknél igény formálódott a pr és elemzés mellett a social media professzionális gondozására az első magyar kontent managerek között dolgoztam nagyvállaltoknak. Zsófi 2014-ben csatlakozott az akkori csapathoz. Mára seniorként az újhullámos trendek expertje és az influencer partnerségeket vezeti. 

Széleskörű tapasztalatot szerztünk számos területen és az idő múlásával alkalmazkodtunk a változó trendekhez. Szakértelmünk kiválóan hasznosítható a modern, megvalósítható (és nem csupán elméleti) kommunikációs stratégiák megalkotásához. A közösségi médiát sosem önmagában szemléljük, mindig integráns részét kell képeznie egy minden területet felölelő kommunikációs tervnek.

Az idő múlásával történő változások és az állandóan fejlődő médiafogyasztási szokások mellett kulcsfontosságú, hogy felismerjük azoknak a médiumoknak az értékét, amelyeken keresztül a közönséggel kommunikálni lehet. A világ folyton változik, de kontent örök. Mindez kifejezi a tartalom fontosságát és hosszú távú értékét.”

Csörgő Timi

csapatban dolgozunk

Koli feeling, amit a covid miatt mindenki home officera váltott.

Nekünk már a 2019-es év is nagy változásokat hozott. A csapat maga mögött hagyta a Socialize cégformát, de a brandnevet megtartva, ugyanabban a formációban folytathattuk a mindennapokat új keretek között.

A team állandó tagja Bogner Szabolcs vezető elemzőnk. Így, az állandó partnereinkkel (fotósok, tervezők, fejlesztők, gyártók, szakértők…) az oldalunkon támogatjuk ügyfeleink kommunikációs céljait, tevékenységeit

ELISMERÉS

#wowfaktor #flow #köszönjük

Az Arculat és identitás második kötete tizenkét jól ismert, nagy múltú és ma is sikeres magyar márkát mutat be. A könyvben olyan márkák mellett szerepel ügyfelünk a Törley, mint a Gerbeaud, a Gundel, a Helia-D vagy az Unicum.

A kötet arra a kérdésre keresi a választ, hogy hogyan tud egy márka generációkon átívelően sikeres maradni. A bemutatott magyar márkákat példaértékűnek definiálják, több felsőoktatási intézmény ajánlott vagy kötelező olvasmánya.

Büszkék vagyunk, hogy az összes kiemelt vizuális elem a mi munkánk, melyek jellemzően a vállalat social media felületein jelentek meg.

Fotó: Pinewood Lifestyle

LOVE PROJEKT

BIBOR #agarszerelem

Nem minden az agarakkal kezdődött, de amikor az első mentett agár, Leo a családba került, minden megváltozott. Ekkor indult a love projektünk is a BIBOR.

Fotó: Pinewood Lifestyle