Skip to content

A Csörgő nővérek

Mondhatni családi vállalkozás.

“2008-ban kezdtem el médiával foglalkozni az egyik legnagyobb budapesti magazinkiadónál. Amikor a meglévő ügyfeleknél igény formálódott a pr és elemzés mellett a social media professzionális gondozására az első magyar kontent managerek között dolgoztam nagyvállaltoknak. Zsófi 2014-ben csatlakozott az akkori csapathoz, mára seniorként az újhullámos trendek expertje és az influencer partnerségeket vezeti. A közösségi médiát sosem önmagában szemléljük, mindig integráns részét kell képeznie egy minden területet felölelő kommunikációs stratégiának. Azóta sokat változott a világ, de kontent örök.”

Csörgő Timi

"👩🏻‍🤝‍👩🏼🎬💻📽📩📞Sisters working together 🖇 Napjaink
filter nélkül 🤍"

csapatban dolgozunk

Koli feeling, amit a covid miatt mindenki home officera váltott.

Nekünk már a 2019-es év is nagy változásokat hozott. A csapat maga mögött hagyta a Socialize cégformát, de a brandnevet megtartva, ugyanabban a formációban folytathattuk a mindennapokat új keretek között.

A team állandó tagja Bogner Szabolcs vezető elemzőnk. Így, az állandó partnereinkkel (fotósok, tervezők, fejlesztők, gyártók, szakértők…) az oldalunkon támogatjuk ügyfeleink kommunikációs céljait, tevékenységeit

ELISMERÉS

#wowfaktor #flow #köszönjük

Az Arculat és identitás második kötete tizenkét jól ismert, nagy múltú és ma is sikeres magyar márkát mutat be. A könyvben olyan márkák mellett szerepel ügyfelünk a Törley, mint a Gerbeaud, a Gundel, a Helia-D vagy az Unicum.

A kötet arra a kérdésre keresi a választ, hogy hogyan tud egy márka generációkon átívelően sikeres maradni. A bemutatott magyar márkákat példaértékűnek definiálják, több felsőoktatási intézmény ajánlott vagy kötelező olvasmánya.

Büszkék vagyunk, hogy az összes kiemelt vizuális elem a mi munkánk, melyek jellemzően a vállalat social media felületein jelentek meg.

Fotó: Pinewood Lifestyle