AJÁNLAT social media MANAGER feladatok ellátására
ÜGYFÉL: MEDICOVER Zrt.
2024.01.17.
1. A FELADAT
A pozíció kiírásának megfelelően a Medicover Zrt. social media managert keres, mely pozícióra szeretnénk csapatunkat ajánlani.
FELADATOK
- Bizonyos havi tartalmak tervezése, összeállítása, összehangolása a cégen belüli aktualitásokkal
- TikTok-oldalaink kezelése, újak elindítása, teljeskörű menedzselése (tartalom, kommentek, üzenetek)
- Social media eszközök, lehetőségek és trendek ismerete és követése alapján termékekhez kapcsolt aktivitások összeállítása
- Reels- és TikTok-videók készítése, hirdetésekhez videós anyagok készítése, vágása, szerkesztése
- Videókban szereplő személyek megkeresése, stáb és technika szervezése
- Animáció (szövegezés és feliratozás, SFX, hang design)
- Fényelés, utómunka (videók fényelése és színkorrekciója)
- Kiszállás a helyszínekre
2. KIK VAGYUNK?
Tapasztalt szakértői csapatunk közel 15 éve tevékenykedik sikeresen a médiatervezés és elemzés területén. Tanácsadó csapatunk ezekre az eredményekre támaszkodva, illetve a kommunikációs tendenciákat alapul véve, stratégiai és taktikai tanácsokkal látja el ügyfeleinket kommunikációs eszközök, csatornák terén és segít egy még hatékonyabb tartalmi struktúra és üzenet felépítés kidolgozásában.
Támogató tevékenységünk során a legelőnyösebb jellemzőit ötvözzük a klasszikus pr tapasztalatunknak és a social media trendeknek. Hiszünk az integrált kommunikációs csatornák eredményességében, ezért az online felületeket egységes stratégia részeként kezeljük. A kreatív médiamegoldásokat tehát nem csupán kommunikációs eszköznek, hanem a márkaépítés egyik pillérének tekintjük.
A világ folyton változik, de kontent örök. Mindez kifejezi a tartalom fontosságát és hosszú távú értékét.

CSÖRGŐ TÍMEA és CSÖRGŐ ZSÓFIA
Timi 2008-ban kezdtett el médiával foglalkozni az első magyar kontent managerek között dolgoztott nagyvállaltoknak. Zsófi 2014-ben csatlakozott az akkori csapathoz. Mára seniorként az újhullámos trendek expertje és az influencer partnerségeket vezeti.
Széleskörű tapasztalatot szerztünk számos területen és az idő múlásával alkalmazkodtunk a változó trendekhez. Szakértelmünk kiválóan hasznosítható a modern, megvalósítható (és nem csupán elméleti) kommunikációs stratégiák megalkotásához. A közösségi médiát sosem önmagában szemléljük, mindig integráns részét kell képeznie egy minden területet felölelő kommunikációs tervnek.
Az idő múlásával történő változások és az állandóan fejlődő médiafogyasztási szokások mellett kulcsfontosságú, hogy felismerjük azoknak a médiumoknak az értékét, amelyeken keresztül a közönséggel kommunikálni lehet. A világ folyton változik, de kontent örök. Mindez kifejezi a tartalom fontosságát és hosszú távú értékét.
LINKEDIN: TIMEACSORGO
3. TAKTIKAI ÖSSZEFOGLALÓ
HELYZETÉRTÉKELÉS
Ha megvizsgáljuk a Medicover jelenlegi csatornáit akkor témák szempontjából azonnal látható, milyen széleskörű a szolgáltatási portfólió. A legfontosabb feladat, ezeknek a témáknak, szolgáltatásoknak a megfelelő szelekciója, súlyozása és az, hogy megtaláljuk számukra a legtesthezállóbb platformot, megőrizve és sértetlenül közvetítve azt a profizmust, amit a vállalat közvetít. Struktúra tekintetében is erős dilemma, hogy egy ilyen széles portfóliót, hogyan bontsunk fel, akár platformon belül: egy közösséget építsek vagy kezdjek el tematikusan kommunikálni az egyes szolgáltatásokról? – ugyanakkor nem lehet erős bázis megosztottan építeni.
Tartalomformákat tekintve, ne csak a képes posztokkal dolgozzunk, hanem nagy arányban adjunk teret a kisfilmeknek, nem csak a TikTokon, hanem a Facebookon és az Instagramon is, hiszen ezeknek a formuláknak jóval magasabb az elérése, mint a képeknek. Olyan képeket használjunk, amellyel a közönségünk azonosulni tud, minimalizáljuk a stock forrást vagy olyan képeket válasszunk, amikről nem egyértelmű, hogy instant bázisból került kiválasztásra.
Promóciók tekintetében egyértelmű, hogy a social media felületek nem garantálnak semmilyen organikus elérést a brandeknek, ezért minden esetben, minden fókusz felületen érdemes a minőségi tartalmakat promócióval támogatni a megfelelő széles körű, de szintén minőségi elérés miatt.
Bátran kijelenthetjük, hogy az a cél amire a social mediát kitalálták, a kapcsolattartás, kapcsolatba lépés, mára elveszett. A felület a brandek számára egy kötelező sziszifuszi jelenlét, amelyből nagyon nehezen profitálnak. De a felhasználók is ugyanezt érzik. A folyamatosan változó fogyasztási szokások mostanra azt mutatják, hogy a közösségi hálózatokon épp az ismerős kapcsolatok, a minőségi márka kapcsolatok és a virális tartalmak tűntek el.
Pedig ha belegondolunk, akkor a vásárlóknak és a usereknek (hiszen azonosak) ugyanazok az igényei a szolgáltatás keresés során és mint amilyen social media jelenlétet elvárnak a márkáktól.
Legyen ELÉRHETŐ; ISMERŐS; VALÓDI; EMBERI; SZEMÉLYES; MEGBÍZHATÓ; KÖZVETLEN
_____________
TÖKÉLETES PÉLDA:
A szülészet szolgáltatás egy teljesen önálló csatornát kapott a TikTokon, olyan tartalmakkal amelyek segítik a családok választását, ebben a szenzitív időszakban. Nem csak a szolgáltatásokat ismertető, hanem edukatív tartalmak is helyet kapnak, amelyek egyértelműen túllépnek az általános tájékoztatáson. Ráadásul valós arcok, szakemberek adják át az ismereteket, amitől valóban élő lesz a felület.
_____________
MIT TEHETÜNK TEHÁT?
- valódi kapcsolatokon keresztül léphetünk interakcióba: a termékfókuszú képek mellett igyekszünk minél élő tartalmakat létrehozni.
- erősítjük az engagementet és biztosítjuk a folyamatos pozitív imázs fenntartását-erősítését.
- nekünk kell olyan anyagokat készíteni, környezetet teremteni, amibe mentálisan/érzelmileg és akár fizikailag is szívesen bekapcsolódik a felhasználó.
- A tartalmaknak nem csak témájukat, hanem formájukat tekintve is meg kell felelniük a friss trendeknek, így járhat a Medicover a social media élén is. Profi tartalmakat gyártunk, de fókuszban marad, hogy ne elidegenítsünk, hanem bevonzzuk az embereket.
- Erős promó, de nem megfelelő kontent – immunitás
- Jó kontent promó nélkül – szinte láthatatlan
Minőségi kontent, trendérzékenység és fizetett promóció.
- Erős promó, de nem megfelelő kontent – immunitás
- Jó kontent promó nélkül – szinte láthatatlan
LEHETŐSÉGEK
A média egyes csatornáit nem önmagukban alkalmazzuk, hanem egymást erősítő taktikai elemek összehangolt elegyeként. Az online megjelenések (értve a social media felületeket is) a marketing tevékenység integráns részét képezik. Az online aktivitásoknak, beleértve a közösségi platformokon zajló kommunikációt is folyamatosan szinkronban kell lenniük az egyéb marketing és sales tevékenységekkel, egymás hatékonyságát erősítve.
A stratégia pontos kialakításában és a leghatékonyabb taktikai eszközök kiválasztásában számos általános alapelv segít minket:
- A kezdeti fázisban meghatározzuk, milyen vonalak mentén építsük fel a leghatékonyabban az egyes felületek téma struktúráját és megjelenését. Újradefiniáljuk a csatornák szerkezetét.
- A második szakaszban a csatornák gondozására koncentrálunk, tartjuk a hozzáadott értéket közvetítő tartalmakat és megmutatjuk azokat a finom részleteket, amelyek a mindennapokban is kivételessé teszik a Medicovert és szolgáltatásait.
A pontos stratégia kidolgozásához és a taktikai elemek meghatározásához elengedhetetlen a célcsoportok, valamint a vállalati és marketing célok egyeztetése/ismerete.
A következőkben bemutatjuk azokat a taktikai elemeket, amelyeket alkalmazni javaslunk. A taktikában bemutatott aktivitások egymással párhuzamosan futhatnak. Az egyes elemek külön-külön, ill. szabadon kombinálhatóan is megvalósíthatóak.
4. SOcial media management
ÚJ KEZDET
A hatékony kommunikáció legfontosabb alapköve az érthető, egyszerű, konzekvens üzenetek jelenléte. Ennek érdekében meghatározzuk a Medicoverhez kapcsolódó egyedi előnyöket és a legfontosabb üzeneteket. Sztorit építünk, mely áthatja a csatornáinkat és egységes arculat mellett jelenik meg a követőinknek.
Az arculat is hasonlóan fontos szegmens. Javasoljuk social media arculati kézikönyv kidolgozását, amely segít abban, hogy minden felület egységesen (nem egyhangúan :D) nézzen ki, az egyedi jellegzetességek mentén. Az arculati kézikönyv hosszútávon könnyíti meg a közösségi felületek managementjét és segíti a hatékony tervezést.
GONDOZÁS/ENGAGEMENT
A csatornák managelése esetén vállaljuk, hogy aktívan és rendszeresen belépünk a felületekre, meghallgatjuk a beérkező véleményeket és megválaszoljuk az esetlegesen felmerülő kérdéseket. A beérkezett üzeneteket 24 órán belül kezeljük, legyen szó privát üzenetről, nyilvános posztról, vagy kommentről. A válaszadásban természetesen egyeztetünk a kapcsolattartóval.
4.1. INSTAGRAM
Ahhoz, hogy az Instagram feed is egységes szép képet adjon olyan könnyen kezelhető designt javaslunk választani, ami nem köti meg a kezünket, ha vegyes témájú képeket szeretnénk egymás mellett láttatni, nem elég az egységes fényelés, olyan layoutot kell kidolgozzunk amely vezet és megkönnyíti a mindennapi életet hosszútávon is.




2023 márciusában a magyar Instagram felhasználók száma közel 3 millió fő, arról nincs adat, hogy hány százalékuk bot, azaz nem valós user, de világszinen a 10% a mérvadó.
A Pew Research kutatása szerint az Instagram felhasználóinak 63%-a használja, vagyis nyitja meg legalább naponta egyszer az Instagramot, ezzel a közösségi platformok között a második, és csak a Facebook előzi meg.
A mention.com kutatása szerint, azok a posztok, amik hashtag-gel el vannak látva nem kapnak több engagement, mint azok a posztok, amik nincsenek, sőt a túl sok hashtag rontja az elérési számokat.
4.2. FACEBOOK
A magyarországi Facebook felhasználók száma már nem olyan ütemben nő mint a kezdeti időkben, de még mindig megfigyelhető növekedési tendencia. Ennek oka, hogy a tinédzserek számára nem preferált a platform, de még mindig regisztrálnak.
A felhasználói szokások folyamatosan változnak, most inkább egy szűk ismerős körre koncentrálnak a userek és a Messengert használják. Az érdeklődési körbe tartozó tartalmakat jó ideje a csoportokban keresik és nem az oldalakon, így csoportok egyértelműen elszívták a figyelmet az oldalaktól, az algoritmus is ezeknek a kontenteknek kedvez.
Mindezek mellett a tartalomkészítőket és közvetetten a promótereket sem támogatja a Facebook. Összességében tendencia, hogy a platformon átlagosan eltöltött minőségi idő csökkent, ennek eredménye, hogy kevesebb posztot tud megmutatni a felhasználóknak.
4.3. TikTok
„Az ifjúsági kultúra jellemzője a kívülállás. Olyan helyeket választanak, ahová a felnőtt tekintet nem lát. Az pedig korosztályonként változik, hogy hova nem lát.”
Guld Ádám médiakutató
A ByteDance hirdetési forrásaiban közzétett adatok szerint, a TikTok 2023 elején 2,64 millió 18 év feletti felhasználóval rendelkezett Magyarországon. Az adatok azt is megmutatják, hogy Magyarországon a 18 év feletti felnőttek 31,3 százalékát érték el a TikTok hirdetések. A TikTok potenciális magyarországi hirdetéselérése 478 ezerrel (+22,1 százalékkal) nőtt 2022 eleje és 2023 eleje között. Tehát a platformon még nem telített a piac.
TÉMÁK
A MEDICOVER HANGJA A SOCIAL MEDIÁBAN: Amilyen egyedi az egészségügyi szolgáltatásban, ahogyan megtalálta a hangot és az utat az emberekhez, úgy kell megtalálnunk a hangot a social mediában is. Ezt az egyediséget nem csak szövegesen, hanem vizuálisan is meg kell mutassuk. Fontos, hogy ne egyszerűen szép imázsokban gondolkodjunk, hanem a platformokra szabott minőségi elemeket készítsünk. A TikTokra az esetek jelentős részében nem alkalmas a tudósító jelleg, kellenek a transition videók, válaszolni kell a trend challengek-re (nem olyan mint az Ice bucket volt) a saját hangunkon.
Az oldalak gondozása párhuzamosan zajlik, a témákban folyamatos az összehang ,azonban tartalmak eltérőek, időszakosan találkoznak.
Minden felületen az egészség és a szolgáltatás nyújtás marad a középpontban a Medicover pilléreknek megfelelően, a felállított stratégiának megfelelő fókuszokkal (diagonszika, esztétika, fogászat, laborvizsgálatok, műtétek, szalrendelések, szülészet).
- Egészségmegőrzés
- Szűrővizsgálatok
- Mit tehetsz asap helyzetben (ami nem vészhelyzet)?
- Mentálhigiéné
- Medicover minta az egészséges social media hasnálatban. Jó gyakorlatok, információnyújtás.
- Ismerd meg orvosainkat sorozat
- Páciens visszajelzések
- Kezelés bemutatók, reális eredmények
- Gyógyszertárak, éttermek, edzőtermek… bemutatasa
- Tévhitek és helyesbítések, melyek a szülészet kapcsán már megjelentek
GYAKORISÁG ÉS TARTALOM TÍPUSOK
A start esetében az alábbi tartalom mennyiségekkel javaslunk kalkulálni:
- Instagram poszt vagy reels: 2-3 poszt/hét (képes-videós tartalmak)
- Instagram Stories: 2-3 alkalommal, 1-4 frame/hét (képes-videós tartalmak)
- Facebook poszt: 2-3 poszt/hét (képes-videós tartalmak)
- Facebook Stories: 2-3 alkalommal, 1-4 frame/hét (képes-videós tartalmak, lehet azonos az IG sztorikkal)
- TikTok: 1-2 videós tartalom/hét
A tartalmak mindenütt platformnak megfelelő képaránnyal, kompozícióval kerülnek létrehozásra.
VIDEÓS TARTALOMGYÁRTÁS
Az utóbbi három évben vállalati kommunikáció szempontjából a videós megtekintések jobb eredményeket produkálnak, mint a képes tartalmak. A videók teljes kampányüzenetek átadására is képesek, de nagyon fontos a platformra szabott jelleg és a videók minőségét illetően sem elég a spontán kontent, tudatosan kell komponálni és az utómunkával segíteni.
5. PROMÓCIÓ
5.1. SOCIAL MEDIA engagement promo
A Facebook és az Instagram olyannyira alacsony organikus elérést biztosít az oldalaknak, hogy szükséges kifejezetten erre a célra hirdetési büdzsé elkülönítése, mellyel a posztjaink valóban eljuthatnak a követőinkhez. Azonban mindemellett is folyamatosan lényegesen kevesebb promóciós célú poszt jelenik meg a hírfolyamokban. A kulcs itt is az alkalmazkodás, a sokszínű tartalom típus létrehozása, kombinációk alkalmazása segít, hogy az algoritmusok a költésekkel együtt megfelelő elérést biztosítsanak a csatornáinknak. A számos hirdetési kampánycél opció közül, a tartalmainkat az alábbiak szerint javasoljuk promótálni:
- Poszt promóciók: egy-egy poszt elérését növeljük, így az üzenetünk számos követőnkhöz eljut. „Melléktermékként” magasabb reakciószámot (komment, like megosztás) vagy átkattintást generálhatunk.
- Oldal promóció (Facebook): Az oldal követőbázisát növeljük, azaz több kedvelőre teszünk szert, így a későbbiekben ezeket az embereket – folyamatosan szélesedő közönséget – érjük el a posztjainkkal.
5.1. PPC kampány
A PPC a “pay per click” rövidítése, és azokra a hirdetésekre használjuk, ahol kattintásonként fizetsz. Ez alapvetően egy licit rendszer, néhány példa Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads, Twitter Ads… A Google hirdetési rendszerében a képlet egyszerű, ott minden esetben akkor vonnak le a számládról, amikor valaki rákattint a hirdetésedre. A social media esetében árnyaltabb a kép és nem is biztos, hogy a PPC stratégia a leghatékonyabb módszer a kampánycélok tekintetében.
A PPC hirdetésünkre kattintva azonnal a hirdetett weboldalra / céloldalra jutnak a látogatók, ahol részletesebb információt kapnak termékünkről, aktuális ajánlatunkról.
A PPC kattintást generál, ez a mérőszáma a hatékonyságának is, tehát annak javasolt PPC kampányt futtatni, akinek a konverziója ehhez köthető.
A Google Ads esetében ez számunkra is jól beazonosítható, mert azt szeretnénk, hogy a keresőbe gépelt bizonyos kulcsszó listára a Medciver weboldala és neve bukkanjon fel elsőként. Az érdeklődők oda indítsanak telefonhívást vagy kattintsanak a weboldalra. A social media esetében nem az a cél, hogy ilyen kattintásokat generáljunk, hanem az, hogy minél szélesebb minőségi bázisunkhoz (jelenlegi követők, kerületi lakosok… pontosítsuk) jussanak el az üzeneteink. Ezért a PPC-t a Google kereső hálózatra javasoljuk elindítani.
INFLUENCEREK
Nem kell a FaceAppolt műreklám, nem kell a pózerkedés!
A partnereinktől valódi pozitív kontentre vágyunk, olyan tartalmakra, amelyek összhangban állank a stratégiában megfogalmazott tervekkel.
Javasolt együttműködők:
Mikro influencerek:
TikTok influencerek – minőségi bázis, minőségi tartalom
- Partnerek, akik még növekedési ugrás előtt állnak.
- Kincsek vannak a felületen, értékes tartalommal összhangban a terveinkkel, ők támogatni fogják a törekvéseinket.
- Javasolt gyakoriság: szorosabb , de időszakos együttműködés.
@kedvestestem_podcast #duett @Medical World 3D közreműködésével #sinusrinse Orrmosó használata ✨ Kedves Testem podcast ✨Edukacio, nem tanacsadas ✨ #orvos #orrmoso #orrsziporszi #egeszseg #fulorrgege #kedvestestem #kedvestestem_podcast ♬ Epic Legend Bed - Auracle
6. ELEMZÉS
6.1. HAVI RIPORTOK
Az aktivitásaink eredményeiről testreszabott riporokban számolunk be, mely minden esetben az adott tevékenységhez kapcsolódik. A kampányokról egyedi projektszámok készülnek, a folyamatos tevékenységeinkről pedig havonta számolunk be. Javaslunk tendenciákat figyelni, így az eredményeket jobban látjuk a folyamatos együttműködés során. A havi riportokat egyszerűbb grafikonos szöveges formában tervezzük összeállítani, év végén pedig egy összegző riport elkészítését tartjuk célravezetőnek.
6.2. TRENDELEMZÉS
Minden vállalat és termék számára más a célcsoport, ezért nyilván más az út, a módszer és a tartalom, ahol ezt a célcsoportot elérhetik. A nemzetközi platformok jógyakorlatának beazonosítása nem azt jelenti hogy másolnunk kell a contentet, de sokat tanulhatunk, inspirálódhatunk. A trendelemzés során negyedévente nyújtunk betekintést a legizgalmasabb csatornák tevékenységébe és a social media változásairól.
7. KÖLTSÉGEK
Az egyes feladatkörök külön-külön, illetve szabadon kombinálhatóan is megvalósíthatóak.
FELADAT | KÖLTSÉGEK (net) | PERIÓDUS |
---|---|---|
SOCIAL MEDIA STRATÉGIA – WORKSHOP • A stratégia kialakítása, az arculat irányvonalainak egyeztetése • Üzenetek meghatározása • Tématérkép felállítása | 250 000 Ft | /egyszeri projekt |
SOCIAL MEDIA ARCULAT TERVEZÉS • Instagram feed és reels felületek • Highlight covers • Stories layout • Tiktok feedek Útmutató nem készül, de a stratégia részeként, minták szerint határozzuk meg a megjelenést | 200 000 Ft | /egyszeri projekt |
SOCIAL MEDIA MANAGEMENT (Facebook, Instagram, TikTok) • tartalomtervezés: koncepciók és brief, témák, trendek • tartalomgyártás: szövegek, képek, videók social media kompatibilis formában, havi max. két alkalommal személyes kiszállás • tartalom management: folyamatos posztolás az előzetesen jóváhagyott tartalomterv szerint, ad-hoc hírek beillesztése, ütemezés • profil és cover fotó aktualizálása időszakosan • kommentek folyamatos figyelése, felmerülő kérdések megválaszolása • privát üzenetek megválaszolása • moderálás | 600 000 Ft | /hónap |
SOCIAL MEDIA PROMÓCIÓ – Fb, Ig, TikTok (OPCIONÁLIS) • hirdetési direkt költség • hirdetési portfólió összeállítása • folyamatos optimalizálás | 200 000 Ft | /hónap |
PPC KAMPÁNY GOOGLE ADS KERESŐ HÁLÓZAT (OPCIONÁLIS) • hirdetési fiók kialakítása • kampányfelépítés (kulcsszavak, szövegek, bővítmények, kiemelések) • folyamatos optimalizálás • eredmény beszámoló | 150 000 Ft kampány kiépítés 30 000 Ft optimalizálási díj jav. min direkt költés 1500 Ft | /egyszeri /hónap /nap |
RÉSZELETS HAVI RIPORT (OPCIONÁLIS) • TikTok • promóciók • időszakos kampányok | 50 000 Ft | /hónap |
TRENDFIGYELÉS (OPCIONÁLIS) | 50 000 Ft | /negyedév |
VIDEÓS TARTALOMGYÁRTÁS egyéni kampányhoz, eszköz és szakember parkkal kiegészülve | 500 000 Ft-tól egyedi ajánlat szerint | |
INFLUENCER KOOPERÁCIÓ • Teljes koordináció (ajánlat, megállapodás, tartalom, minőség, riport) | 100 000 Ft-tól egyedi ajánlat szerint az együttműködés volumenjánek megfelelően |
Amennyiben a taktikai váz elfogadásra kerül részletesen is kidolgozzuk az egyes elemeket, pontos ütemezéssel. Az ajánlat tartalmazza az ügynökségi díjakat. Az ajánlat 2024.01.31. napjáig érvényes.
9. KAMPÁNY REFERENCIÁK
WedVibes EDITORIAL- COMO
Social media werk
Az Ausztrál WedVibes magazin számára 2023 novemberében egy esküvői styled shooton vettünk részt az olasz Bellagio városának legrégebbi, családi tulajdonban lévő szállodájában. A feladatunk az volt, hogy kifejezetten social media tartalmakat készítsünk a forgatási napról. Készültek werk anyagok, gag-ek, trendvideok és éles tartalmak is az egyes beállításokról fotós és videós formában, az egyes platformok egyedi formáinak figyelembevételével.
TÖRLEY A VILÁG KÖRÜL
Ha csak egy videót nézel meg ma...
2018-ban a Pinewood csapatának izgalmas úticéljait ismerve elláttuk őket a Törley pezsgőivel. Ezzel a kampánnyal zártuk a 2018-as évet az évet, utazásaik pedig évszakoknak megfelelően felbukkantak 2019-ben is, így közel egy évre elégséges gyönyörű videós és képes tartalommal látták el a Törley pezsgőt.
Izgalmas kihívás volt megoldani a logisztikát, folyamatosan támogatni Enikőt és Levit, hogy legyen bátrak, mutassák meg minden élményüket gondolatukat és adjanak belőle mindenkinek egy kis részt.



ASZÚ IMÁZS
Az alapkoncepcióban megszemélyesítettük az aszút egy gyönyörű nő képében, ahol a női tulajdonságok mutatják be a bort. Ruhája az illat, ami körbelengi és elvarázsol, teste a kecses palack.
A filmek célja, eltérve a legtöbb hazai ábrázolásmódtól, ami klasszikus értelemben, hagyományos környezetben festi le a bort, hogy ízléses formában impressziót adjon át, így új perspektívába helyezzük a terméket.



Molnár Andi KOOPeráció
A siker, a hála és az elismerés olyan témakörök, amelyekről nem lehet eleget beszélni. Gyakran belefeledkezünk a gyorsan pörgő mindennapokba. Elfelejtjük megélni a hétköznapi pillanatokat és pozitív visszajelzést adni a környezetünkben elő embereknek, kollégáknak, barátoknak, a családnak. Pedig kifejezni ezeket az érzéseket, az egyik legfontosabb dolog, amiből feltölthetjük a körülöttünk lévőket és saját magunkat.

NYÁRI EMLÉKEK
Influencer kooperáció
Ha prémium szaniteripari termékek, akkor csakis a Hansgrohe. Az új PowderRain kézizuhany bevezető kampánya során véleményvezéreket is bevontunk.
Az influencereknek ajándékba küldtünk 1-1 PowderRain kézizuhanyt, amit személyre szóló üzenettel és egyedileg készített festménnyel tettünk különlegessé. Az akvarell kép mindenkinél egy olyan nyári élményt mutatott be amely kapcsolódott a vízhez.
Az ajándék megküldésével együtt bátorítottuk őket, hogy próbálják ki a kézizuhanyt és számoljanak be a tapasztalataikról, a saját csatornájukon.


ELISMERÉS
#wowfaktor #flow #köszönjük
Az Arculat és identitás második kötete tizenkét jól ismert, nagy múltú és ma is sikeres magyar márkát mutat be. A könyvben olyan márkák mellett szerepel ügyfelünk a Törley, mint a Gerbeaud, a Gundel, a Helia-D vagy az Unicum.
A kötet arra a kérdésre keresi a választ, hogy hogyan tud egy márka generációkon átívelően sikeres maradni. A bemutatott magyar márkákat példaértékűnek definiálják, több felsőoktatási intézmény ajánlott vagy kötelező olvasmánya.
Büszkék vagyunk, hogy az összes kiemelt vizuális elem a mi munkánk, melyek jellemzően a vállalat social media felületein jelentek meg.